Photographer

Debiutancki kalendarz


Tego dnia postanowiłem napisać o nieco wcześniej podarowanym na moje urodziny prezencie. 4 stycznia ukazał się w końcu kalendarz zawierający dokładnie 12 miesięcy z dokładnie dwunastoma zdjęciami. Moimi zdjęciami… Niemal przez cały grudzień (a raczej jego pierwszą połowę) w zawrotnym tempie miałem przeprowadzić sesje do owego kalendarza z dwunastoma wałbrzyskimi zawodnikami. Cholera ile mnie to momentami nerwów kosztowało, bo już pierwszego dnia dojeżdżając na pierwszą z dwóch sesji zgasł motor w moim samochodzie. Na szczęście dotarłem niemal w czasie na drugą sesję. Innym razem jeden zawodnik, trzykrotnie „podchodził” do sesji (zajęło to ponad tydzień) a sama sesja zajęła… ze trzy minuty! Ale najgorzej potoczyły się losy zdjęć zawodniczki startującej w zawodach jeździeckich. Po pierwsze moja miłość do koni nie jest nazbyt wielka a po drugie miewałem obawy co do zastosowania lamp błyskowych w towarzystwie tak wielkiego konia. No i przez mroczne wizje masakry kopytami na mojej osobie, udało mi się zrobić jedynie dwa mocno ograniczone możliwościami zdjęcia – notabene po drugim błyśnięciu flesza koń odmówił współpracy. Dlatego preferuję konie mechaniczne…

Zdjęcia w kalendarzu są mojego autorstwa i według mojego pomysłu. Sam kalendarz bardzo mi się podoba i choć nie jest to kalendarz Pirelli, to i tak będzie to mój debiut, który pozwolił mi naładować baterie do solidnego działania nad dalszymi projektami.

Z tego miejsca chciałem podziękować całej Redakcji tygodnika Nowe Wiadomości Wałbrzycha za umożliwienie mi stworzenia zdjęć do tego kalendarza i za przyczynienie się do jego powstania, bo bez Was nie mógłbym cieszyć się moim pierwszym tego typu wydawnictwem.

Skomentuj

