Photographer

Rajdowe Top 5


Idąc za ciosem w tym jakże martwym twórczo sezonie (choć na brak robienia zdjęć nie mogę narzekać) i zamieszczam moją ulubioną piątkę fotek rajdowych. I choć nie jestem regularnym widzem a fotografia rajdowa stała się zgoła odmienną o tej sprzed kilku lat to i tak zdecydowałem się z braku zdecydowania dokoptować bonusową fotę. Zobaczcie jak to moje TOP 5 + 1 wygląda…

Numer BONUS 5

Zdjęcie z Rajdu Polski. Generalnie ta fota moim skromym zdaniem wstrzeliła się w ten dość długi czas idelanie. Jest to moja fota rajdu…

5. Miejsce piąte zasadnicze.
„Kierownica” – sądze, że pomimo braku spektakularności tej fotki, warto się jej przyjżeć. Kilka osób, które widziały to zdjęcie a nie do końca interesują się rajdami, nie mogło uwierzyć w to, że jest to kierownica. „Na kablu?” A ja bym chciał taką kierownicę w samochodzie…

4 Miejsce
Holo w akcji na treningu. Ależ to była jazda – takie chwile to esencja rajdów i nawet odmrozone kończyny nie stanowiły problemu a tafota trafiła nawet na moją wystawę w czerwcu. To lubie!

3 miejsce

Lewy in Action. Wiele osób sądzi, że Lanos (nawet w rajdowej wersji to kaszanka na kółkach), ja mogłem odczuć to z perspektywy pilota w trakcie szaleńczej jazdy po oblodzonym odcinku leśnym. Pomimo tego, że podbicia i pełne boki w zakrętach powodowały w moim organiźmie solidną dawkę adrenaliny, to patrząc na Piotra wcale nie było widać ani tych 130km/h po lodzie, ani bezlitosnych podbić na których nawet kolec stawał się nieobliczalny. Lewy! Pełen Szacun!!!

2 miejsce

Załoga w pracy. Zdjęcie to zrobiłem na tegorocznym Rajdzie Karkonoskim. Wpadłem na pomysł aby sfotografować załogę w ich roboczych ciuchach, na pracowniczych stanowiskach, wykonujacych typowe zajęcia robotnika rajdowej załogi. Miłym zaskoczeniem było to, że najprawdopodobniej w aucie panowała… No właśnie, jaka atmosfera? Co oznacza gest kierowcy? Co tam wogóle się dzieje??


Skomentuj

