Photographer

Niech żyje Bal


Jakiś czas temu miałem przyjemność fotografować wielki, dobroczynny bal na zamku Książ. Pomimo tego, że w tamtej chwili w TV leciał stary poczciwy Rambo III, którego z miłą chęcią bym spbie obejżał, to i tak fotografowanie dało mi tego wieczoru dużą satysfakcję. Ba, powiem więcej: dość solidnie zaszokował mnie występ barmanów z trójmiasta. Generalnie rzecz biorąc, bardziej lub mniej zapoznałem się z tą dziedziną i takie zabawy z procentami niekiedy mogą różnie się zakończyć. Pozdro wielkie i pełen szacun (przede wszystkim za to, że spoko z Was chłopaki). Jak sądze jedynie homarom impreza się nie podobała…

Polecam również zerknąć do trójmiasta i zapoznać się nieco z działalnością 3miejskich barmanów (i moją skromną fotorelacją tam zamieszczoną)  na www.blog.bar4you.pl

Skomentuj

