Photographer

Mały sukces of the day!


Normalnie lekkie mnie miłe niespodziankowanie dotknęło dziś wieczorekiem, bo blog mój dzięki Wam w tymże dniu znalazł się w setce najbardziej „wzrostowych” blogów dnia na miłym 37 miejscu!! Dzięki wielkie!!!

Dodam, że w klasyfikowancji Język Polski oczywiście – do światowej klasyfikacji tego typu mi jeszcze nieco brakuje. Ale nie dla braw tu jestem…

I tki rajdowy bonusik Elmotowy – Kopernik nie była kobietą ale była na Elmocie!!!

A i jeszcze jedno: kit w dupę autoklubowi, który już po raz wtóry, gdy zapragnąłem zamieścić u nich foty nawet nie raczył pokazać mi środkowego palca w zwrotnym mailu – nie wspominając o zamieszczeniu zdjęc czy uzasadnienia braku ich zamieszczenia. Za czasów Kwiatka to nie było problemem…

Skomentuj

