Photographer

Wałbrzych podziemny


Ostatnio po raz kolejny miałem możliwość zaaplikować sobie dawkę grotołazowego fotografowania. Wałbrzyskie liceum numer II kryje w swych granicachwejście do kolejnych tuneli, które nie zostały zbadane. Aż dziw mnie bierze, że tak potężna tajemnica znajdująca się pod powieżchnią Wałbrzycha interesuje jedynie garstkę ludzi, którzy pomimo wielkich starańsą szykanowani przez „siły wyższe” co raczej pozostawia te fascynujące obiekty w sferze mitów i legend. Dla mnie jako rodowitego olsztyniaka, to co kryje pod sobą Wałbrzych jest fascynujące (i dość wyzywająco trudne do fotografowania). Generalnie dopiero po solidniejszym zagłębieniu się w tę kwestię można wyobrażać sobie ogrom tych wszystkich obiektów, które miały stworzyć Riese. Jak dla mnie Wilczy Szaniec jest pikuś w porównaniu z tym co tu faszyści stworzyli. I licze na to, że ktoś kiedyś wpadnie na to, że warto zbadać ten „skarb”. Dołączam kilka zdjęć z małej przechadzki pod ziemią, która pomimo tego iż szybko się zakończyła skalnym zawałem to według niemieckich map dopiero się powinna zaczynać…

Skomentuj

