Photographer

Krzyż i jego obrońcy


Zaszalałem! Zaszalałem i wybrałem się do Stolicy. Tak sobie na wycieczkę i w ważnym, sobie znanym celu. Nieomieszkałem sprawdzić jak miewa się krzyż przed Pałacem Prezydenckim no i oczywiście dzielna ekipa, walecznych mocherowych piejców spraw wyższych…

Szok! Musztrę trzyma kilka osób stłamszonych dziwnym poczuciem obowiązku, którzy na moje oko stoją tam jako czujki za nie więcej niż 50 peelenów dziennie! Albo jestem nieco przytEMpy albo coś tu jest nie tak. I zastanawiam się jedynie kiedy narodowymi pamiątkami Warszawy będą figurki oflagowanych oszołomów z krzyżem w tle, zamknięte w małej kuli, którą po lekkim zatrzęsieniu będzie wypełniał śnieg…

Co za kraj? Co za ludzie…

Skomentuj

