Photographer

Four Cross w Szczawnie-Zdroju


Tak sobie pomyslałem, że należałoby wkleić tu kilka fot z imprezy, która mnie zaskoczyła. I nie chodzi o samą organizację zawodów, liczbę zawodników, czy pogodę w ten dzień panującą, ale o sam tor, który pomimo tego, że wielokrotnie przeze mnie rekreacyjnie odwiedzany, to w chwili gdy zobaczyłem tam ścigających się kozaków na rowerach – oniemiałem! Pełen szacun za taki obiekt…  no i niezłą zabawą może być fotografowanie zawodów w świetle reflektorów (co już nie pierwszy raz przeszło mi koło nosa)

Skomentuj

