Photographer

Top5 z gatunku Takietam, czyli bez precyzji gatunkowej…


Zasadniczo nie spodziewałem się, że tak dużo pracy będę miał w okresie nazywanym „martwym sezonem”. Co ciekawe praca ta związana jest jedynie pośrednio z fotografią, choć i w tej kwestii nastąpił mały bonusik noworoczny o którym napiszę wkrótce (jak zagospodaruję chwilę czasu).

Poniżej montuję kolejną dawkę zdjęć, z którymi zasympatyzowałem w minionym roku i choć to dość przełomowy rok w mojej fotograficznej działaności to niestety nie mogę jednoznacznie stwierdzić, że był on wysoko ocenianym (w moim odczuciu) sezonem twórczym. W kwestii sukcesów natury fotograficznej bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem było zawarcie paktu z Państwem Polskim, czyli wpisaniu się na listę dobrowolnych dawców składek daninowych (plusem podpisania paktu jest fakt iż pomogło mi to zaaplikować kilka nowych zabawek do mojej torby fotograficznej a minusem jedynym było to, że… tyle lat z tym zwlekałem!).

A co do poniższych zdjęć i emocji budzących przez nie w mym sercu to zdecydowanie wygrywa „kombinezon”. Nigdy w życiu nie spodziewałem się, że zobaczę właśnie TEN kombinezon, a gdy rzucił mi się w soczewki oczne to automatycznie cały mój organizm niemal zwariował. Zimny pot, miękkie kolana, drgania kończyn… Ci, którzy mnie znają doskonale wiedzą kim jest (a nie – BYŁ) dla mnie Marian Bublewicz. O całej sytuacji z kombinezonem można przeczytać TU.

Pozostałe zdjęcia moim zdaniem ucieszyły mą duszę i w takim małym plebiscycie uznałem, że powinny się tu znaleźć…

W trzeciej odsłonie, czyli następnym wpisie, zaprezentuję kilka moich zdjęć z kategorii motoryzacyjnej…

Pozdrawiam

Kombinezon Marian Bublewicz

2 responses

  1. fajnie wyszło z ryby🙂

    18 Styczeń 2011 o 21:08

    • A dzięki. Z 40 minut polowałem na samochód, który zechciał mi oświetlić scenerię warmińskiej letniej nocy…

      Pozdrawiam

      20 Styczeń 2011 o 11:18

Skomentuj

