Photographer

Mega impreza – FourCross w Szczawnie


W ubiegłym tygodniu dość nieplanowanie „wyskoczyłem” na kilka chwil popstrykać kilku światowej klasy zawodników na rewelacyjny tor fourcrossowy w Szczawnie-Zdroju. Pomijając fakt, że nie do końca jestem zadowolony z fotek to i tak muszę zdanie napisać na temat tego jak fantastyczną imprezą są ów zawody, że poziom sportowy to Mistrzostwo Świata a obsługa (zwłaszcza foto) jest również na mega wysokim poziomie. Aż mi się gęba roześmiała jak zobaczyłem tych kilku zapaleńców rowerowyh obsługujących fotograficznie imprezę, którzy porozstawiali na trasie całe zastępy lamp błyskowych ze zdalnym wyzwalaniem. Jeszcze nie miałem czasu by „poszperać” w sieci, ale muszę w ciemno przyznać, że napewno kilka zdjęć im „wyszło”…
Moje fotki to taka bardziej mała wizja na temat FourCrossu, niż dokument imprezy. Ale tak już sobie plan na przyszły rok w głowie układam…

Skomentuj

