Photographer

Dirt Town Cup 2011 w Wałbrzychu


Dzisiejszą dawką zdjęć, którą wlepiam na blog, jest mały fotoreportaż z rewelacyjnej imprezy jaka miała miejsce na parkingach wałbrzyskiej galerii handlowej Victoria. Muszę przyznać, że owe zawody były nie tylko świetnie zorganizowane, arcyciekawe do fotografowania jakrównież w moim osobistym odczuciu były takim małym powrotem do dzieciństwa, kiedy to na swoim rasowym BMXie Shimano popełniałem krocie wszelakich ewolucji (bardziej lub mniej udanych). Muszę dodać, że wspominając moje „wyczynowe” jazdy mam na myśli okres, kiedy na DSFie pojawiało się dopiero skakanie z liną a rowerowy freestyle był pokazywany na satelicie jedynie w postaci małych klipów kręconych na ulicach Los Angeles czy innego New Yorka, gdzie już teraz zapwewne prawdziwi OldSchoolowcy, wykonywali tricki w asyście dziesiątek gapiów stojących do okoła.

Aż mnie znów kostki i łokcie bolały z tych wspomnień…

A wałbrzyska impreza? Jak dla mnie BOMBA!!

Skomentuj

