Photographer

Rajdowe Spotkanie…


Ostatecznie udało mi się znaleźć chilę na podzielenie się odczuciami z niezwykłego przeżycia.

Pewnego jesiennego dnia w Wałbrzychu nastąpiło spotkanie prawdziwych Legend sportów motorowych. Obchody 90lecia Rajdu Polski (co moim zdaniem powinno mieć rangę co najmniej porównywalną do Kryterium Asów na Karowej), spowodowały, że w jednym czasie i jednym miejscu zgromadziła się grupa osób, które w sposób niezaprzeczalny wpłynęły na moją życiową pasję – rajdy samochodowe. Niestety, najważniejszej osoby w tym procesie już nie ma, ale bezapelacyjnie moim Numerem Jeden był i jest i będzie Marian Bublewicz.

Na tę imprezę czekałem od wielu dni. Naprawdę wyjątkowa okazja by po wielu latach stanąć blisko ludzi, którzy w dzieciństwie byli dla mnie prawdziwymi bohaterami. Lata osiemdziesiąte to okres mojego dzieciństwa, które oplatane było najwspanialszymi rajdowymi czasami: prawdziwe rajdówki, magiczne naklejki, piach, ryk i kierowcy, którzy panują nad tym wszystkim jadąc długim bokiem! Co za czasy!!

No i chwila, która wzruszyła mnie dość solidnie. Krzysztof Hołowczyc, Maciej Wisławski i ona! Zaniedbana, niemal zdewastowana Celica, przy której Najwspanialsza Załoga daje wywiad dla telewizji. Stomil Olsztyn Mobil 1 Rally Team. Moje pierwsze rajdowe foty, niepowtarzalna jazda Hołka mega bokami i Kormoran „przejechany” rowerem – nie polecam tej formy oglądania rajdów tym, którzy planują zobaczyć więcej niż jeden OS🙂 Żal mi trochę, tej Toyoty bo już niedługo kolejna dawka konserwantu w postaci balsamu śniegowego…

A na dodatek, niezwykle miłym było, gdy swój człowiek wpada do mnie na chwilę, jadąc przez całą Polskę. Dzięki Holo!

Zapraszam do zerknięcia w małą galeryjkę z obchodów 90lecia Rajdu Polski w Wałbrzychu.

P.S. Zdjęć z Walimia nie posiadam, niestety…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skomentuj

